SPRINT ST ABS
Apraksts
Dzīve ir pilna kompromisu, kā arī daudzi motocikli. Par laimi Sprint ST nav šā trūkuma. Tas ir sport baiks kas viegli iezīmē līkumus, gan tūrizma motocikls kas atstāj aiz sevis tūkstošiem kilometru ar īstu sabalansētu vadību, jaudu un vispusīgu praktiskumu. Sprint ST ir radīts šim mērķim. Viņa jaunajam, 1050cm3 trīs cilindru dzinējam ar degvielas iesmidzināšanu ir pietiekama vilkme jebkurā pārnesumā un jauda kad to vajag. Pielāgotā pārnesumu kārba un sajūgs palīdz pieradināt šo trīs cilndrīgo mežoni ieģērbtu smokingā.
Saistībā ar dzinēju un jauno šasiju ar uzlabotu perimetru atvieglinātajā rāmī.priekšējo dakšu kārtridža tipa un piecu spieķu lietajiem riteņiem. Viņa izsmalcinātais izskats ir vienkārši iespaidīgs. Tādas detaļas kā hromētās sānu uzlikas, spoguļos iebūvēti virzienrādītāji, tikai piešķir viņam klasi. Trīsdaļīgais priekšējais lukturis un trīsdaļīgais izpūtējs, kas novietots ir zem sēdekļa papildina viens otru, ka liecibu par vienotu stilu.
Turpinājums SPRINT ST atīstībā ir modelis ar ABS sistēmu. ABS darbības princips uz SPRINT ST ir tāds pats kā automobīļiem. Sistēma veic 100 mērījumus sekundē un var saprast precīzi kad ritenis ir sabloķējies un kurš ritenis sabloķējies. Sistēma atlaiž bremzes uz sekundes simtdaļām, lai ritenis nezaudētu saķeri ar ceļu. Sistēma kas vada šo procesu ļauj modulēt dažādus spiedienus bremžu sistēmā intervālā līdz četrām milisekundēm, kas ļauj iegūt optimālu bremzēsanu dažādās situācijās.
Sprint ST ir labi sabalansēts motocikls ceļojumiem, piedzīvojumiem un adrenalīnam. Viņa panākums ir mānīgais, izsmalcinātais ārējais izskats, kas slēpj sevī īstu darba mašīnu. Nē! Sprint ST nav kompromisu. Viņš visu dara dabīgi un stilīgi.
Dzinējs | |
---|---|
Tips | 3 cilindru, DOHC, 4-taktu, dzinējs ar šķidruma dzesēšanu |
Tilpums | 1050 cm3 |
Cilindra diametrs x gājiens | 79.0 x 71.4mm |
Kompresijas koeficients | 12.0:1 |
Barošanas sistēma | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana. |
Degvielas bākas tilpums, L | 20 l. |
Pārvads | |
Primārā piedziņa | Zobrats |
Aizmugurējā riteņa piedziņa | Ar ķēdi ( X-RING ) |
Sajūgs | Daudzdisku, eļļā |
Pārnesumu kārba | 6-pakāpju |
Šasija | |
Rāmis | Alumīnija sakausējuma rāmis |
Aizmugurējā svira | Alumīnija vienpusīgais atbalsts |
Priekšējās riteņis | 5-spieķu vieglmetāla disks 3.50x17 |
Aizmugurējais riteņis | 5-spieķu vieglmetāla disks 5.50x17 |
Priekšējā riepa | 120/70 ZR 17 |
Aizmugurējā riepa | 180/55 ZR 17 |
Priekšējā piekare | 43mm teleskopiskā kartridžā veida dakša, 127mm brīvgaita |
Aizmugurējā piekare | Pilnībā regulējams amartizātors, 119mm brīvgaita |
Priekšējā bremžu iekārta | 2 x 320mm peldošie bremžu diski, 4-cilindru bremžu suportu |
Aizmugurējā bremžu iekārta | 255 mm bremžu disks, 2-cilindru bremžu suports |
Izmēri | |
Kopējais garums | 2114mm |
Kopējais platums | 750mm |
Kopējais augstums | 1215mm |
Sēdekļa augstums | 805mm |
Garenbāze | 1457mm |
Slīpums / Iznesums | 24.0° / 90mm |
Pašmasa | 213 kg |
Jauda ( pēc DIN 70020 standarta-no kloķvārpstas ) | |
Maksimālā jauda | 127 ZS (125bhp) uz 9,250 apgr/min |
Maksimālais griezes moments | 105 Nm (77ft.lbf) uz 5,000 apgr/min |
Iespējamās krāsas | |
Graphite ( pelēka ), Phantom Black ( melna ), Pacific Blue ( zila ) | |
Cena | EUR 12 818 ar PVN |
Garantija | 2 gadi bez ierobežota nobraukuma |