Thruxton
Apraksts
Mūsu sportiskā, mūsdienīgā klasika.
Pagātne - lieliska vieta priekš apmeklēšanas, katrā gadījumā, uz īsu brīdi. Pagātne var daudz mums ko iemācīt, bet viena gudrība ir jāatcerās uz visiem laikiem - būtība braukt ar motociklu ir pārāka par visām tehnoloģijām. Un viss, kas tiešām ir vajadzīgs visiem motocikliem ir dzinējs, divi riteņi un divi stūres rokturi.
Ne vairāk, ne mazāk.
Tas ir fakts Thruxton to ļoti labi pierāda. Atskatoties uz pieticīgajiem “kafe-racer” sešdesmitajos gados, kas ņēmuši savu iesauku no gandrīz mistiskiem to laiku sacensību triumfiem, viņa divcilindrīgais, 865cm3, dzinējs ar gaisa dzesēšanu un degvielas iesmidzināšanu izskatās īsts, kādam arī ir jābūt reālam motocikla dzinējam. Ieskautais dzinējs ar precīzi izgatavotu, šasiju, kas izsaka uzticību pateicoties saskaņotai piekarei un iespējai pilnīgai kontrolei - paldies arī asajai stūrei un labam bremzēm.
Siluets Thruxton liek skudriņām noskriet pa ķermeni - zemā stūre, nobīdītas uz aizmuguri kāju turētāji un atsaucoš atmiņu, kupris pasažiera vietā savieno pagātni ar tagatni. Un izskatās tik pareizi.
Un bija teikts - izgājis cauri laikam un saglabajis savu seju arī ir būtība pašam pareizākajam.
Dzinējs | |
---|---|
Tips | Divcilindru ( PARALLEL-TWIN ) , DOHC, gaisa dzesēšana |
Tilpums, cm3 | 865 |
Cilindra diametrs x gājiens, mm | 90.0 x 68.0 |
Barošanas sistēma | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Degvielas bākas tilpums, L | 16 |
Pārvads | |
Primārā piedziņa | Zobrats |
Aizmugurējā riteņa piedziņa | Ar ķēdi ( X-RING ) |
Sajūgs | Daudzdisku, eļļā |
Pārnesumu kārba | 5-pakāpju |
Šasija | |
Rāmis | Cauruļu rāmis |
Aizmugurējā svira | Cauruļu divpusigā svira |
Priekšējās riteņis | 36-spieķu metāla disks 2.50x18 |
Aizmugurējais riteņis | 40-spieķu metāla disks 3.50x17 |
Priekšējā riepa | 100/90 18 |
Aizmugurējā riepa | 130/80 R 17 |
Priekšējā piekare | 41mm teleskopiskā regulējamā dakša, 120mm brīvgaita |
Aizmugurējā piekare | Divi regulējamie amortizātori ar hromētām atsperēm, 106mm brīvgaita |
Priekšējā bremžu iekārta | 320 mm peldošais bremžu disks, 2-cilindru bremžu suportu |
Aizmugurējā bremžu iekārta | 255 mm bremžu disks, 2-cilindru bremžu suports |
Izmēri | |
Kopējais garums, mm | 2150 |
Kopējais platums, mm | 830 |
Kopējais augstums, mm | 1095 |
Sēdekļa augstums, mm | 820 |
Garenbāze, mm | 1490 |
Slīpums / Iznesums, mm | 27.0° / 97 |
Svars (gatavs braukšanai) kg. | 230 |
Jauda ( pēc 95/1/EC standarta-no pamatvārpstas ) | |
Maksimālā jauda | 69 ZS (51 kW) pie 7,400 apgr/min |
Maksimālais griezes moments | 69 Nm (51ft.lbf) pie 5,800 apgr/min |
Iespējamās krāsas | |
Phantom Black with Gold stripe (melns ar zeltainu svītru)
Diablo Red with White stripe (sarkans ar baltu svītru) |
|
Cena ar PVN 22% | 11 314 (cena bez PVN – 9 273.77) Eiro |
Garantija | 2 gadi bez ierobežota nobraukuma |