DAYTONA 675 Triple
Apraksts
Inspiration and engineering.
Uzsākot ražot pirmo trīscilindrīgo baiku tik ļoti konkurences blīvā kategorijā kā Supersport, kur Daytona 675 atstājis lielu iespaidu ar tādu kombināciju kā vieglāko rāmi un šaurāko trīscilindru motoru savā klasē, nodrošinot labu vadāmību, manevrētspēju un intuitīvu vienotības sajūtu ar motociklu.
Pieskaitiet pie tā visa jauno priekšējo radiālo viengabala skavu un radiālo bremžu cilindru, kas bremzējot sniedz tādas sajūtas no palēninājuma, kuras var izjust tikai sporta trasē. Vadības bloks ir kalibrēts tā lai varētu uzstādīt mūsu jauno aksesuāru - quick-shifter. Uzstādīt un pieslēgt - nekādu neskaidrību, nekādu rosību - viss precīzi un vienkārši. Tas viss parāda, kā izgudrojumi priekš sporta, palīdz jaunajam Daytona 675.
Izslavēto Supersportu topā, jaunais Daytona 675, kas ieguvis balvas no Masterbike 2006. un 2007. gadā, titulu „King of the Supersport” no Supertest trīs gadus pēc kārtas, ir pierādījis savu inženieru domu un iedvesmas neuzvaramo kombināciju, kā uz ceļiem, tā arī sporta trasēs.
Dzinējs | |
---|---|
Tips | 3 cilindru, DOHC, 4-taktu, dzinējs ar šķidruma dzesēšanu |
Tilpums | 675 cm3 |
Cilindra diametrs x gājiens | 74.0 x 52.3mm |
Barošanas sistēma | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana ar inerces gaisa padevi |
Degvielas bākas tilpums, L | 17.4 l |
Pārvads | |
Primārā piedziņa | Zobrats |
Aizmugurējā riteņa piedziņa | Ar ķēdi ( O-RING ) |
Sajūgs | Daudzdisku, eļļā |
Pārnesumu kārba | 6-pakāpju |
Šasija | |
Rāmis | Alumīnija daigonālais rāmis |
Aizmugurējā svira | Alumīnija divpusīgais atbalsts ar iespēju mainīt augumu |
Priekšējās riteņis | 5-spieķu vieglmetāla disks 3.50x17 |
Aizmugurējais riteņis | 5-spieķu vieglmetāla disks 5.50x17 |
Priekšējā riepa | 120/70 ZR 17 |
Aizmugurējā riepa | 180/55 ZR 17 |
Priekšējā piekare | 41mm teleskopiskā apgrieztā dakša, pilnībā regulējama, 120mm brīvgaita |
Aizmugurējā piekare | Sistēma ar pilnībā regulējamu amortizātoru un iznestu resīveru, 130mm brīvgaita |
Priekšējā bremžu iekārta | 2 x 308mm peldošie bremžu diski, 4-cilindru radiālais bremžu supports |
Aizmugurējā bremžu iekārta | 220 mm bremžu disks, 1-cilindru bremžu suports |
Izmēri | |
Kopējais garums | 2020mm |
Kopējais platums | 710mm |
Kopējais augstums | 1105mm |
Sēdekļa augstums | 830mm |
Garenbāze | 1415mm |
Slīpums / Iznesums | 23.9° / 89.1mm |
Motocikla svars, kg (gatavs braukšanai) | 185 |
Jauda ( pēc 95/EC/1 standarta-no pamatvārpstas ) | |
Maksimālā jauda | 125 ZS (92 kW) pie 12,600 apgr/min |
Maksimālais griezes moments | 72 Nm (53ft.lbf) при 11,700 об/мин |
Iespējamās krāsas | |
Phantom Black (melna), Caspian Blue (zila), Diablo Red (sarkana), SE modifikācija - balta / zila |
|
Cena ar PVN 22% | EUR 12 707 (cena bez PVN 10 415,57) SE - EUR 13 411 (cena bez PVN 10 992,62) |
Garantija | 2 gadi bez ierobežota nobraukuma |