Scrambler
Apraksts
Radīts 60 gados.
Divcilindrīgais Scrambler ienes daļu svaiguma Modernās Klasikas modeļu rindā ņemot līdzi labākās Triumph baiku aizgājušo gadu iezīmes. Šī motociklu renovācija, kas aizsākās aso sajūtu meklētājos tālajos rock-n-roll 50-tajos kā, piemērs, Stīv MakKuin, modernajā pilsētas kontekstā.
Motociklu tips “dari ko gribi, brauc kur acis rāda” bija radīti priekš izklaidīgās kultūras saulainajā Kalifornijā un daļēji, stilīgiem dinvideiropas skūteru pielūdzējiem. Scrambler bija speciāli priekš interesantas motociklistu grupas, kuru vēlmes nespēj apmierināt mūsdienu tirgus.
Cik atšķirīgs ir šo motociklistu vecums un pieredze, tik kopīga ir viņu pārliecība, kad braukšana ar motociklu ir liela bauda pieņemama sabiedrībai un patīkama brīvība. Objektīvi, viņus neinteresē ātra braukšana, sporta sasniegumi un rezultāts. Viņiem ir vajadzīgs tikai motocikls, viegls, saprotams, bez vai ar sēdekli priekš pasažiera, kas ir ierobežots pilsētā vai arī garā pastaigā. Ņemot to visu vērā pie projektēšanas tika radīts lielisks motocikla dizains, saprotams gan braucējam gan tiem kas noskatās.
Tikai nedaudzi motocikli var apgalvot, kad ir bijuši unikāli. Pateicoties autentiskajam stilam Scrambler ir viens no viņiem. Plats sedeklis, maza priekšējā lampa un vienīgais mērinstruments – spidometrs, pasvītro viņa atšķirību, tā pat kā divi izpūtēji. Tikai Triumph, ar savu personīgo vēsturi un garu var veiksmīgi uztaisīt tādu mašīnu, radot jaunu nišu motociklu evolūcijā.
Dzinējs | |
---|---|
Tips | Divcilindru ( PARALLEL-TWIN ) , DOHC, gaisa dzesēšana |
Tilpums | 865 cm3 |
Cilindra diametrs x gājiens | 90.0 x 68.0mm |
Barošanas sistēma | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Degvielas bākas tilpums, L | 16 l |
Pārvads | |
Primārā piedziņa | Zobrats |
Aizmugurējā riteņa piedziņa | Ar ķēdi ( X-RING ) |
Sajūgs | Daudzdisku, eļļā |
Pārnesumu kārba | 5-pakāpju |
Šasija | |
Rāmis | Cauruļu rāmis |
Aizmugurējā svira | Cauruļu divpusigā svira |
Priekšējās riteņis | 36-spieķu metāla disks 2.50x19 |
Aizmugurējais riteņis | 40-spieķu metāla disks 3.50x17 |
Priekšējā riepa | 100/90 19 |
Aizmugurējā riepa | 130/80 17 |
Priekšējā piekare | 41mm teleskopiskā dakša, 120mm brīvgaita |
Aizmugurējā piekare | Divi regulējamie amortizātori ar hromētām atsperēm, 106mm brīvgaita |
Priekšējā bremžu iekārta | 310 mm bremžu disks, 2-cilindru bremžu suportu |
Aizmugurējā bremžu iekārta | 255 mm bremžu disks, 2-cilindru bremžu suports |
Izmēri | |
Kopējais garums | 2213 mm |
Kopējais platums | 860 mm |
Kopējais augstums | 1202 mm |
Sēdekļa augstums | 825 mm |
Garenbāze | 1500mm |
Slīpums / Iznesums | 27.8° / 105 mm |
Pašmasa | 230 kg |
Jauda ( pēc 95/1/EC standarta-no pamatvārpstas ) | |
Maksimālā jauda | 59 ZS (43 kW) pie 6,800 apgr/min |
Maksimālais griezes moments | 68 Nm (50ft.lbf) pie 4,750 apgr/min |
Iespējamās krāsas | |
Jet Black ( melna ), Matt Khaki Green ( zaļa matēta ) |
|
Cena ar PVN 21% | EUR 10 877 |
Garantija | 2 gadi bez ierobežota nobraukuma |
Galerija
- Krāsas
- Melna
- Zaļa matēta